erikaklang

TISDAG//2012/03/13

Kategori: ERIKA/KLANG



Hängde som sagt med A igår kväll. Passade på då det gått ca en vecka sedan vi sist sågs, och kommer även att göra det nu igen denna vecka. Blir lätt så när båda sportar, tränar och spelar matcher alldeles för ofta. Iallafall så när jag tog en promenad hem imorse höll jag på att blåsa omkull. Helt sinnesjukt var det. Gick sicksack på vägen, halsduken flög iväg och hörlurarna blåste ur öronen. Fick rensa både mun och ögon från grus när jag väl var hemma. Annars så har jag bara råpluggat idag. Ryggen värker nå oerhört men sticker snart iväg på lite löpning och sedan innebandyträning. Imorgon gör jag stockholms gator igen. Hörs.

Kommentarer

  • idapida säger:

    men guuu så bra!! Jag längtar redan tills jag får träffa Stefan igen! ;)

    2012-03-14 | 00:59:23

Kommentera inlägget här: