erikaklang

LÅNGA/VÄGAR

Kategori: ERIKA/KLANG

 
Hade riktigt fina planer för träningen igår. Tänkte köra på backintervaller 200m x 12 och sedan 8 st styrkeövningar x 2, dock han jag bara med en uppvärmningsrunda på 1,5 km och 4 x 200 innan jag kände av mitt knä lite så joggade istället hem och körde lite styrka på direkten.
Var därför lite orolig när jag skulle ut och löpa idag så jag var riktigt noga med uppvärmningen och fick sedan ihop 6 km i löpspåret.
 
Nog om träning. Imorgon åker jag mot stugan i Järvsö för att hänga med familjen lite. Adam som måste stanna hemma för att gå på sina träningar stannar alltså hemma, vilket betyder mycket tid ifrån varandra. Sjukt länge sedan det hände sist.Dock ska det bli skönt att komma upp dit och bara slappna av ett tag.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: