erikaklang

INTE/SKYLDIG/NÅN/NÅTT

Kategori: ERIKA/KLANG



I lördags var jag på högskolan i 6 h, fick lite info och lyssnade på föreläsningar. Åkte direkt efter till nynäs för match. Spelade oavgjort mot serieledarna så vi var nöjda. Skyndade hem efteråt då vi hade främmande. Min låtsasfarmor har kommit hit från spanien. Åt, fikade, mös, pratade minnen och tittade på bilder allt från när mamma och pappa var små, farfar i sina bästa dagar, när jag föddes, tills nu. En bra kväll på alla sätt!

I går åkte jag till sandviken för att titta på tidningscupen. Tittade både på brorsan och på Hilles herrar. Såg även finalen i brorsans årskull. Blev sedan en lugn kväll i sängen med datorn i knät. Håkan finns med i öronen ständigt.

Idag blev det inget jobb för mig så jag passar på att träna och fixa lite saker istället. HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: