erikaklang

MÅNDAG//2012/02/20

Kategori: ERIKA/KLANG


Det här var innan jag gick till tåget. Satan så taggad jag var!

Jobbade på dagiset jag gick på när jag var liten igår. Fina svangården. Sjukt att alla fröknar som fortfarande jobbar kvar kände igen mig. Fick till och med vara på avdelningen jag gick på då, tillsammans med en som var min fröken på den tiden. Det var sig likt kan jag säga. Sista timmen innan jag skulle sluta gick jag ut och lirade bandy med några grabbar. Jobbade till och med över en halvtimme. Skapligt svettig efter en och en halv timme bandy i dunjacka, täckbyxor, vinerkängor, mössa och vantar. Var tvungen att klä av mig innan jag skulle gå hem.

Lagade mat tilllsammans med brorsan till familjen så fort jag kom hem. Blev en alldeles för tomatig korvstroganof och klibbig spagetti. Gott. Kastade mig sedan in i plugget och när jag tröttnat på det drog jag mig iväg istället. För rastlös för att ligga hemma. Tyckte att jag var värd något skoj efter en sån slitsam dag. Gick och såg Safe House med A med andra ord. Inte så bra lär jag säga.. Hade en biljett som skulle gå ut snart så var tvungen att göra mig av med den. Hade varit ruskigt besviken om jag hade behövt betala. Japp. HEJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: