erikaklang

TORSDAGS/RÖJ

Kategori: ERIKA/KLANG



Kvällen startade med fördrink, bra musik, snack och vodkafyllda geléhallon hos fröken nordin med henne och kussen min. Tog oss sedan in till stan, köpte en stödburgare på max, plockade upp jacke och stina och vandrade sedan över till mannen min. Blandade iordning varsin drink och sedan rullade människorna in. Jonna, ponta, hille, felix, emil, tegis, samuel och erik. Glömde garanterat någon nu.. Iallafall så luvade vi lite och vid 12 intog vi krogen. Hann med både Slick och Goya och lär säga att båda levererade. Adrian Lux spelade på Slicken och träffade sjukt mycket härligt folk. Avrundade kvällen med en cheese på donken och vandrade sedan hem med mr. a till honom. Sprallig som jag är när jag kom hem skulle jag hitta på både det ena och det andra men somnade tillsist i en varm famn.

Vaknade på morgonen, okej typ vid lunch, av att pappa ringde och sa att vi skulle till mormor NU för att käka och fira henne på födelsedagen. Skrev till kussen och 10 min senare stod vi och väntade på bussen. Blev en rejäl walk of shame påvägen till kan man säga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: