erikaklang

TISDAG//2012/04/24

Kategori: ERIKA/KLANG



Det har ju hänt mycket sedan jag skrev sist! Har liksom inte haft någon tanke på bloggen då jag har haft fullt upp med annat. Hängde med adam rätt mycket efter att jag kom hem från fjällen då han stack iväg ganska snabbt till new york. Har jobbat varje dag och varje ledig minut har jag hängt med vänner, familjen, gått på lite fotboll, rustat rummet en massa och såklart följt Brynäs hela vägen till SM-guldet. Sjukt stort. I älskade läkerolen också. Ni anar inte den dimma av fest som låg över staden. Otroligt härligt. Gick såklart ut på torsdagen precis efter guldet för att fira. Stortorget var packat och lika så alla krogar men på Slick kom vi in tillslut. Sjukt härlig stämning!
Födelsedagsbarna i April också. Allihopa på samma gång. Ida, Felicia, Adam och idag, min finste vän Emma! Gratuelerar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: