erikaklang

WORK/HARD//PLAY/HARD

Kategori: ERIKA/KLANG

Asså det händer inte så mycket i mitt liv om dagarna. Tränar för det mesta i olika former, kör lite bil, pluggar lite, läser om lite utbildningar och kurser, går någon enstaka gång på stan.. Det är ju typ det jag skriver om varje dag. Kul för er att läsa om liksom.. 

 

I förrgår träffade jag iallafall ida och maja efter att de slutat jobbet för att gymma rosa igen.


Och igår fick vi med oss Felicia också. Har föresten en liten hej bloggen-video av henne att dela med mig av. Kanske kommer så småning om den..

Får se vad dagen har att bjuda på idag. Har varit vaken med tuppen utan anledning.. Kan bli så att jag möter upp Fellan och Otte för lite häng.Sedan har jag även en dunderkväll hos Ida att se fram emot. Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: