erikaklang

SÖNDAG//2011/10/02

Kategori: ERIKA/KLANG

Hela lördagen var en enda seg.. något.. Vaknade redan vid 9 och var pigg men oerhört trött på samma gång. Mådde illa och magen värkte som den gör varje morgon. Stannade kvar i sängen och försökte somna men småsov bara 10 min i taget och vaknade av konstiga drömmar. Försökte läsa men tänkte bara på annat. Satte på tvn och tittade på barnkanalen, somnade och vaknade 10 min efter. Sjukt jobbig morgon.

Jag höll på sådär enda fram till kl. 12 innan jag steg upp. Kunde fortfarande inte få i mig något ätbart då heller så jag stack iväg med mamma till valbo för att köpa en vit skjorta.

Vilade hela eftermiddagen innan det var dags för jobb. Flanör här i stan fyller 40 år och de ställde till med en liten fest på Maxim så jag jobbade med att severa dom hela kvällen. Inget svårt jobb precis eftersom det var samma sak som jag jobbade med i Norge hela sommaren.  Lite pinsamt lär jag ju säga att det var men också roligt!




Det här är det enda jag åstadkommit idag ungefär. Bestämde träff med Fellan på Läkerol för att kika på lite hockey. Lyckades även locka med mig Sanna idag. Oerhört stort med tanke på hur ointresserad hon egentligen är. Undrar jag vad som lockade egentligen?.... Till andra perioden fick vi besök av tre snygga brudar till. Lisa, Elin och Malin slog sig ner vid oss. Härligt.

Tog mig en promenad efter matchen och efter det har jag bara legat i soffan och latat och funderat lite. Tog äntligen tummen ur röven och såg sista Harry P filmen. Alla som har sagt det har rätt.. Den är bäst av alla! Nu kan ni inte driva omkring med mig längre! Nu vet jag precis hur det slutar! Hade. Hörs. Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: