erikaklang

SENASTE/VECKAN

Kategori: ERIKA/KLANG


Från den äckligt mycket stämningsfulla lagfekken


oj så det kan gå!

Jobbade till och med förra veckan. På ett litet dagis bakom polhemskolan. Kids mellan 1 och 3 år. Har saknat som snoriga odjuren hela helgen. Nu har dom gett mig en odräglig förkylning..


Oj, nästan en sån där härlig outfit-bild det här. Kanske skulle dra en sån där; svarta converse, jeans-hm, stickat-zara, kappa-bokbok, väska-scorett, skinnhandskar-gekås, halsband-dopresent. hehe.

Nä men igår flängde jag och brorsan runt på stan och gjorde ärenden. Här var vi påväg hem med stora fina buketter till axels fotbollstränare.


Blir irriterad på att endel bilder blir så oerhört små..
Familjen var och åt på Hillerian igår så jag fick åka fixa min egen mat. Åkte till willys och kom hem med pizza, munkar och lösgodis. Riktig tjockiskväll. Tittade på min man på 4an ju. Ni missade väl inte det kl. 20.00? Jason och jag har ju varit tillsammans nu ett tag. Pusss..


Och idag har vi match. Derby mot Valbo på spotis. 13.30. Vi är taggade! hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: