erikaklang

LISTA

Kategori: ERIKA/KLANG

Kör på en lista såhär innan jag lämnar landet.


Bästa resemål? Spanien, Torrevieja. Helt klart. Åker dit så ofta jag kan för att träffa min farfar.
Hur tränar du? Alla dess former. Älskar att träna!
5 saker du vill göra innan du dör? Oj. Hoppa fallskärm, bungyjump, flyga helikopter, sett alla hörn av världen och bilda en familj.
Hur ser drömpojken ut? Brunt, lockigt hår, halvlångt. Bruna, djupa ögon. Världens finaste leende. Välformad kropp. Snygg stil. osv.
Hur imponerar man på dig? Svårt.. Man får gärna hålla på med något, typ en sport av ett slag, så jag kan spana in noga.
Vad har du för ringsignal? Swedish house mafia - Save the world (Radio Mix)
Hur många olika färger har du på dig just nu? Har en klänning med massa färger. Typ grön, blå, orange, lila, gul, vit, svart, brun osv.
Vad är dina planer för imorgon? Tänkte ta planet till London och shoppa lite.
Vem var den senaste personen du pratade med? Pappa
Är du rädd att förlora den personen? Oerhört
Vad ser du mest fram emot? Studenten och London såklart.
Smsar du med någon just nu? Ja fyra stycken.. 
Vad är dina planer för i sommar? Ska åka till Kristiansand i Norge och jobba i 6 veckor.
Kommer du sakna någon? Kommer nog sakna brorsan mest av allt. Vi har alltid så roligt på somrarna tillsammans. Men även sanna, min underbara kusin.
Humör för tillfället? Glad, spänd, förväntansfull, lycklig.
Har du brutit mot lagen någon gång? Jo jag har ju det. Några gånger..
Drack du någon alkohol förra veckan? Japp det gjorde jag.
Har du ett förhållande? Nej det har jag inte.
Vet du om någon gillar dig? Ja, jag vet ju det.
Värsta/pinsammaste walk of shame? Åh när jag gick hem kl. 17 på eftermiddagen en gång. Att komma med klackskor och sliten as hell är inte så jävla charmigt. Inte heller att jag hade långbyxor och skinnjacka medans resten av världen cyklade omkring i shorts och t-shirt.
Vad är du riktigt rädd för? Fåglar. Värst av allt.
Vad ville du bli när du var liten? Cowboy och isprinsessa.
Vad finns på din nyckelknippa? Hemnyckel, garagenyckel, skåpnyckel, cykelnyckel, två taggar till skolan, strömsbromärke samt några burkflärpar.
Har du en egen dator? Ja, hade två bärbara men var tvungen att lämna tillbaka ena..
Vill du ha en tatuering? Jaaaa
Kan du tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Jaaa, om det typ är som Peter i BB. SNyyygt.
Äger du en digitalkamera? En kompaktkamera.
Har du varit kär i någon du inte kan få? Nej, jag får alla jag vill ha.
Vem var din första kyss? Kasper.
Vad har du för Startsida? Min egen blogg, hahaha. Helt ärligt var det en kille som satt dit den för några år sedan, sen dess har den hängt med.
Bakgrundsbild? En på Sergi Roberto.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: