erikaklang

MY/FRIDAY

Kategori: ERIKA/KLANG


vill ha bruna ögon. älskar bruna ögon. pojkar med bruna ögon är det finaste som finns.

Hör och häpna med jag är hemma ikväll. Gutchen får klara sig utan mig. Tyckte att en 10onde kroghelg i rad kändes för mycket. Haha nä, är egentligen assugen men måste hålla mig i skinnet den här helgen. Plånboken mår inte så jävla bra att av gå ut varje helg en eller två dagar när den enda inkomsten man har är studiebidraget. Hehe. Måste även plugga arslet av mig. Har miljoner saker kvar att göra så det är bäst att vara pigg och fit for fight även på dagarna så jag orkar ta tag i sakerna. Har istället myst hemma ikväll. Kollade på hockey med tacos framför tvn och åkte sedan till Hille IP för att kolla på fotboll och sedan tillbaka till hockeysoffan. Fin kväll. Hörs.

Kommentarer

  • ida säger:

    Åh men gud, jag var såhär nära(jag håller pekfingret och tummen nästan mot varran) att skicka iväg ett sms till dig: kör vi en spontanare ikväll eller? men tog mig i kragen och sket i det.. kansek är det lika bra så vi får plugget gjort :(

    2011-05-14 | 09:43:22
    Bloggadress: http://idanordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: