erikaklang

SOME/CATCH/UP

Kategori: ERIKA/KLANG


örhängen jag hittade hos farmor, hehe


Satan vad det känns längesen. Har jobbat förjäves med att få internetanslutningen att funka här hemma. När det väl gjorde det var blogg.se nere. Lyckat..
- I tisdags var jag iallafall ner till stockholm för att shoppa lite med mamsen. Fick med mig en kavaj, några tröjor, en plånka och lite undies. Lagomt.
- Igår gick jag på bio med killen med leendet och såg Gullivers resor, en sådär-film enligt oss. Dumma mig som vi sedan såg hemma efter var fasen bättre.
- Idag tog jag tummen ur röven och körde ut pappa i längdskide-spåret. Fick ångest över att jag knappt gjort något sportigt på hela lovet. I vanliga fall brukar det hända något varje dag. Slalom, längdskidor, skridskor, tennis, badminton och massa innebandyträningar brukar varvas om vart annat. Det enda jag hade åstakommit tills idag var en enda innebandyträning. Ack.

Imorgon kör jag halkbanan och nu inväntar vi Gurkan.. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: