erikaklang

KOMMER/SAKNA

Kategori: ERIKA/KLANG

Imorgon går mitt plan till Norge. Kommer bo och jobba där hela sommaren. Det är så mycket jag kommer sakna i sommar som annars har varit givet. Typ åka båt med grabbarna i ån. Lätt att göra det i norge. Utan båt. Utan dom. Utan å. hmm.



kommer sakna att bara kunna kliva ut på gräsmattan och hela gården i allmänt


kommer inte heller kunna äta äpplena och jordgubbarna när dom blir mogna.
kommer inte heller kunna umgås med brorsan om dagarna. sola, åka båt, longboard eller bara vara.

och tjejerna mina. fan. dom kommer jag sakna!

kommer iallafall blogga där borta. bara internet funkar där vi ska bo.

Kommentarer

  • J.E säger:

    mendu.., här har vi en brud som är redo för beach-11 ser jag!

    2011-06-21 | 20:23:49
  • I.N säger:

    nu höll jag på bli orolig att du glömde oss och mig! men såg att nästan i slutet fanns det en liten mening! :D pussss kommer sakna dig! i smyg!

    2011-06-21 | 23:29:24

Kommentera inlägget här: