erikaklang

SENASTE/DAGARNA/I/SJUKT/MYCKET/MEN/INTRESSANT/TEXT

Kategori: ERIKA/KLANG


feest

De senaste dagarna har varit sjuka! Vi tar vara på varje minut tillsammans och alla sörjer att det snart är dags att säga adjö. Jäävlar vad mycket ställen jag har lovat att besöka inom den närmsta tiden. Typ Göteborg, Stavanger, USA m.m m.m.....

I lördags hade vi storfest. Vi hade jordens högtalare från hotellet och det var kö utanför i trappan för att få komma in till Tollbodgatan. haha. Efter lite nattkäk runt 3 - halv 4 gick vi hemåt. Fast då ringde Adrian och Michael mig och skulle ha med mig på efterfest och eftersom man bara lever en gång..... Gentlemännen kom iallafall och mötte mig så jag inte skulle bli våldtagen, som de sa, och eftersom man alltid måste göra något galet så skulle vi gå genom en av alla tunnlar som finns här. Fast det var lite för jobbigt så vi bestämde oss för att lifta istället. Vi fällde ut tummen och en bil stannade. Dock så visade det sig att tjejen som satt i var en polis. Så ja, för att göra allt lite kortare så har jag liftat med en polis. Hon, Mette, skjutsade oss hela vägen hem till Michael. Fint. Hemma så åt vi pizza, lyssnade på musik, drack melk och mös innan klockan var 7 och vi somnade..

I söndags så skulle jag jobba i haven, dock så var det dåligt väder så jag fick sköta restaurangen helt alene under dagen mellan frukost och middag. Ensamt men roligt ändå.  När jag slutade vid 6 åkte jag hem, bytte om och gick till Michael. Han, Adrian och Kristoffer var så snälla och bjöd på middag. Fick en oerhört god taco-gratäng och litervis med cola. Efteråt låg vi i soffan och kikade på sista Terminator filmen tills klockan blev 1 och de följde med mig hem en bit på vägen.

Jobbade frukost idag och direkt efter åkte jag in till centrum och mötte upp familjen som har varit här på besök. Vi gick och shoppade lite, åt glass på isbaren vid fiskebryggan, jag visade dem runt stan, vi öppnade paket, vi besökte hotellet och de fick kika in i mitt hus också innan vi gick tillbaka till fiskebryggan för att äta middag. Jag och mor käkade öring, brorsan hamburgare och pappa åt blåmusslor. Eller ja, jag åt av dom jag också.. haha.  Det var iallafall skönt att få krama brorsan lite. Imorgon ska det bli sjukt fint väder så vi tänkte placera oss vid poolen efter frukostjobbet. Härligt. Bilder från dagarna kommer så småning om.. Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: