erikaklang

A/BAD/DAY

Kategori: ERIKA/KLANG

Har sovit om och om igen idag. Låg inne hela förmiddagen men höll på att svettas ihjäl så jag lade mig ute på gräsmattan i solen där det åtminstone fläktade lite med en sjal om huvudet för jag inte orkade med ljuset. Har hinkat i mig vatten och käkat piller så jag mår bättre nu iallafall. Är ledig imorgon så jag får chansen att vila upp mig ordentligt. Är lite ledsen ikväll också.. Pratar med familjen som sitter och tittar på fotboll och som berättar om brorsans match idag om om den kommande matchen imorgon och om gothia som de åker till på söndag. fyfan vad fuskigt. Jag vill och också se på fotboll! Har inte kikat på en månad. Sorgligt. Försökte se Sverige - Japan matchen live på tv4 men tyvärr visas det inte här. Det är bara tillgängligt i Sverige.. Fan. Och Harry Potter! sista filmen! kul att missa den premiären.. tung dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: