erikaklang

MOONSHINE/TIME

Kategori: MUSIC


nilsson och jag på nyår.


Tove Styrke – Beating On A Better Drum

Aura Dione – I Will Love You Monday (365)
Jordin Sparks – Battlefield

Det här är lite vad jag lyssnar på just nu. Bara för tillfället.

Mös till det regält igår, tog fram några Dark Dog, ritade en blixt i pannan och körde på ett regält maraton. HarryP asså. Gjorde även ny skiva till laget och fick besök av bästa Sally och Norda. Köng. Nu försöker jag göra de två inlämningar som ska in första dagen efter lovet. Pju.
Ska nog hoppa från en bro eller nått. Fast jag börjar ju (hoost) faktiskt känna mig (host) ganska sjuk så jag kan nog (hosthost) inte gå till skolan på typ 2 (host) veckor eller något. Jobbigt asså.
Slänger nog in lite bilder från la fjälla senare ikväll. Nu; match.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: