erikaklang

MER/KRAFT

Kategori: ERIKA/KLANG



Hallå fina! Mår bra mycket bättre nu än för en vecka sedan, hehe. Dock går det fortfarande inte att äta någon mat utan jag lever på välling och gröt. Vågar inte ställa mig på vågen för att se hur mycket jag gått ner..

Orkade iallafall ta mig in till arbetsförmedlingen för att uträtta lite ärenden igår. Stort steg! Svettades som en gris och blev trött efter bara några steg. Dog i soffan när jag kom hem. Får ta små steg i taget. Snart ska jag nog vara kry igen.

Och nu är det äntligen december också. Som jag längtat! Min månad, julens månad, bästa månaden. Ni tittade väl på julkalendern imorse får jag hoppas?! Jag ställde klockan på 7.14 ja och slog på tvn, trots att jag har så svårt att somna på kvällarna. Fast har ju inte riktigt varit vaken sedan dess, somnade om igen några timmar när den var slut. Men den verkar bra alltså, riktigt bra! Tror det kommer bli bra i år!

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: