erikaklang

JULEN/OCH/SKITDÅLIGA/BILDER/FRÅN/MOBILEN

Kategori: ERIKA/KLANG


Blev väckt av att det plingade på dörren. Där stod min fina vän marcus och önskade god jul och lämnade den här påsen med knäck. Han är en sån godhjärtad man. Dagen startade kanonbra med andra ord.


Efter lite grötfrukost och FIFA-spelande gjorde vi oss ordning för släktens inramlande och Kalle-dags.


Efter mat och allt sånt som ska ner i magen busade vi omkring lite som alltid innan det blev julklappsdags. Här står sanna och väntar på att sin prins ska komma.
Fick fina julklappar men vid julklappsleken gick allt åt skogen. Hade köpt 3 fina paket men slutade bara med två. Ett paket after eight och ett par sockor i bambu i storlek 41-43. Kanon när man har storlek 36!


På kvällskvisten kom mr.håkansson och hängde lite innan det var dags för lite sömn. Fifa och gitarrmys.


På juldagen möttes vi hela gänget igen för att äta hos mormor, mysa lite, titta på bra filmer på tvn och sova lite i soffan.

Efter ett tag vandrade vi över till kusinerna för att sätta igång partyt lite. Efter mycket bra musik och några glas vin tog vi taxi in alla 8 till olearys. Kusinernas farbrors band hade spelning. Jag och min fina vän godan cosmopolitade lite och hängde lite med kusinen min och hans vänner.
Skulle egentligen ha förflyttat oss till Goya eller Slick men köerna dit var sjuka så vi gick tillbaka till olearys tillslut och var där hela kvällen. Dansade en liten stund med mor, far, moster, morbror, morbrors bror med tjej och grannar. Pinsamheten var på hög nivå. Fy satan. Inget att rekomendera. Somnade tillslut efter en timmes långt samtal. Mest bestående av andetag och mm:ande. Men jag tyckte det var trevligt iallafall.



Idag åkte jag och brorsan ner på stan för att kika lite på rean men det var lika dåligt som alltid. Hittade ingenting såklart.. Kebabpizzade till tidigt middag och nu ligger jag utslagen och trött i sängen med datorn på magen. Måste försöka hitta på något ikväll annars kommer jag sluta rastlös och odräglig för min familj lite senare. Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: