erikaklang

IM/A/SUCKHEAD

Kategori: ERIKA/KLANG



det var inte alls lika varmt idag, och så har jag klagat över det istället. är så jävla deppig och fylld av ångest. imorgon börjar skolan igen (tur att det bara är tre dagar till helg) och jag har inte pluggat ett enda jävla dyft på lovet. det skulle kunna accepteras eftersom jag levt livet alla dagar fullt ut av mitt sista skollov, men jag har 4 uppsatser som jag tänkte vara klar med efter den här veckan och hur många har jag gjort? ingen. fick ihop en rubrik och lite fakta på 5 meningar till en av dem idag men sen var det inge mer med det. åhhh...SOPA! åkte istället ner på stan och mötte upp brudarna för en lunch på java, strosade lite på stan, cyklade hem, hängde med datorn (har läst vartenda inlägg och artikel på sportbladet och sett vartenda klipp, har uppdaterat mig om favvolagen på deras hemsidor och på svenskafans.com, har kollar på alla sidor med klänningar till studenten och letat massa ny musik), kört bil, åkt och handlat med pappa och nu sitter jag och skriver här istället.. jag är sorglig. . . . . . . nu inväntar jag fotbollsmatchen ikväll. man united - schalke 04, CL. HEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: