erikaklang

BOYS/BOYS/BOYS

Kategori: ERIKA/KLANG


Asså såg ni CL-matchen igår eller? Skulle kunna skriva en hel uppsats om det här men jag ska låta bli, vet att inte ens en tredjedel av er är intresserade.. Men om jag ska kommentera en sak bara, Ramos, helvete vad han är snygg. Fortfarande. Slisk-snygg. Kul att man inte får se han i näsrta match.. Och affelay och roberto som kom in, inte så dåliga dom heller. Sergi Roberto är dessutom 92a, hehe. Det här är undefär som för 6 år sedan då EM gick av stapeln och Torres gjorde sin debut. Också ung och skör och jag fick upp ögonen för honom. Sprang runt i vartenda stånd på alla marknader jag hittade i Spanien för att hitta en tröja där hans namn kunde pryda min rygg. Tyvärr hade det inte gjorts någon tröja med honom än. Sprillans ny på marknaden.. Kärlek sedan dess. Nu blev det långt ändå. Kilar iväg till skolan nu. Kyssen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: