erikaklang

MUCHO/INTERESANTE

Kategori: ERIKA/KLANG

Nu sitter jag här, med 2 av mina bästa vänner, datta 1 och datta 2, äter sushi och dunkar musik. Precis som jag sa att jag skulle. Fyfan vad mitt liv är bra. Har ca 5 skivor att fixa låtar till och bränna tills imorgon. Kungen.

På gatan pågår det storfest. Gatufesten. Avafesten. Festen som var årets högtid när man var liten. Tätt efter julafton, födelsedagen osv. Festen då man kunde brilljera. Då man faktiskt var bättre än de där äldre brudarna man såg upp till. Barnfest på dagen med skattjakt, lekar och hamburgare. På kvällen var det de vuxnas tur. Jag och grabbarna på gatan, grabbarna grus och erika snus, jävla liga, lekte röda-vita-rosen, sprang omkring och hade ärtkrig, spelade bandy och åkte elbil. Var grymt tjejig när jag var liten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: