erikaklang

BILDERNA/BOMBAR

Kategori: ERIKA/KLANG

Åh har fått alla bilder av Tuva sen i lördags. Jag sitter bara med ett flin på läpparna och minns. Fan vad fin den kvällen var. Sån jäkla tur att jag har tuvis. HON är fin! Jag skulle kunna posta varenda bild, fin som ful, svettiga och fulla av grimarser. Tyvärr blir det alldeles för många så jag måste välja och vraka lite. Nu kör vi på några!



fanny, jag, tuva och simon. toppenvänner alltså.


bella, pettan och jag.

emil, danne, pettan och, haha, jag.

huhta, emil, felix, adam, albin, jag och dannyboy.

charmis.

funky och jag ba körde vi.

fina.

haha älskar alla heta bilder på mig....

världens finaste klasskamrater.

jacob, oscar och tessytess.

Därni guys. Sådär smakar en riktig bildbomb. På riktigt. Ler och trivs. Trivs och ler. Tack Alex.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: