erikaklang

EN/LISTA

Kategori: LISTS



10 FAVORITER
Färg: Mossgrön, svart och vit.
Mat: Sushi
Band: The Koooks, The Hives, Nirvana, LMFAO.. okej, jag kan verkligen inte säga någon favorit. Har liksom favoriter i olika genrer.
Film: Tror att sommaren med göran faktiskt fortfarande ligger högst upp på toppen. Eller nä, äh. Gillar inte favoritfrågor..
Bok: Tusen strålande solar av Khaled Hosseini.
Sport: Innebandy att spela och fotboll och innebandy att titta på.
Årstid: Det spelar liksom ingen roll. Bara det är sol. Tänk er, våren, med gröna knoppar på träden och sol. Sommaren med sol. En regnig sommar är inte alls kul. Hösten, färger på löven, varmt och solen skiner. Inte så här isande som det är nu. Vintern med sol. Helt underbart! Att sitta i en snödriva och känna hur solen värmer fast det är så kallt ute.. Okej, jag skulle kunna skriva en uppsats om det här.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Gillar hallonsorbé otroligt mycket! Det tillsammans med riktig lakritsglass är toppen! Så det får väl bli lakrits då. Eller blåbär.
Tid på dygnet: Lördagsmornar. Eller när solen går ner, eller upp på sommaren. ÅH. Eller framåt tolv-ett tiden på natten när man är med sina allra bästa vänner. Okej, alla tider när man är med dom.



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad.
Smak: Läkerol, lakrits-persimon.
Kläder: Trosor och handduk i håret.
Bakgrund: Rummet där solen lyser in mellan bladen på lönnen utanför. Känns som på disco.
Nagellack: Inget. Funderade precis på att måla.
Tid: nollåtta fyrtiosex
Omgivning: Hm, gården.
Irritationsobjekt: Inget idag! Vi får se hur det slutar efter att jag försökt hitta något att ta på mig.



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Ja, de har väl de flesta.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja. En liten, liten snutt i bakgrunden bara. Men hey! Det räknas. hah.
Kysst någon du inte känner: Ja.



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Mamma, Ida och Emma.
Du tycker om: Samma personer. Och mina andra finaste.
Du inte gillar: Det håller jag nog för mig själv.



2 VAL
Kaffe eller te: uh, men isåfal kaffe.
Vår eller höst: vår tror jag. 



1 ÖNSKAN:
att ha någon bredvid mig i min säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: