erikaklang

CIMON

Kategori: ERIKA/KLANG

Åh ni måste verkligen läsa det här. Alex Schulman skriver så himla fint om Cimon. Cimon, som jag alltid gillat sedan han satte sin fot på kanal 6 i paradise h. Jag brukar läsa hans blogg dagligen och jag känner igen mig otroligt mycket i honom. Sättet han tänker, skriver beter sig osv. När han var i stadiet då han och Michaela/Flest skor vinner precis gjort slut, utan en riktigt känd anledning, så stämde allt han skrev in med hur jag känt bara några månader tidigare. Han låg bara still i sängen, rökte och stirrade upp i taket och kände sig allmänt okåt på allting. Men nu när jag läste det som Alex skrvit så märker jag det mer än vad jag tidigare gjort. Det är nästan som att han skriver om mig. Nästan lite läskigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: