erikaklang

2010/09/01

Kategori: ERIKA/KLANG



De satans sjuka töntarna lyckades smitta mig! Jag som annars brukar vara obotligt frisk. Lite underligt det där. Så jag har helt enkelt gått och dött i sängen så fort jag kommit hem från skolan. Vänner-avsnitt och facebook-spel har hägrat. Ni vet dom där beroendeframkallande spelen som man måste gå in efter en viss tid för då har maten blivit klar, grödorna växt färdigt, träningen klar, husen i staden växt upp eller så har maten tagit slut för fiskarna. Fastnar alltid för de där spelen och tillslut blir man som galen. Ändå börjar jag igen med något nytt efter ett tag och fastnar igen. Vi har äntligen fått datorn i skolan så det blir ju perfekt nu, hehe.
Annars då, jo, vi har börjat med UF, knäppt spex-kort och haft alla kurser. Typ det. Later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: