erikaklang

WE/DID/IT/COUSIN

Kategori: ERIKA/KLANG


okej, det var sjukt kallt den här dagen. det blåste svinvindar och jag kunde fan inte hålla ögonen öppna som ni kanske ser. sjukt.. jag och kussen tog en promenad förbi skejtparken, ut till havet och bestämde oss för att vi ska fan upp i dom där nedlagda kranarna. varje gång när vi har åkte med båten in till stan och passerad de där så har vi pratat om det. högt, kallt, smutsigt och förbjudet. möjligt att vi hade fel klädval. ja menar, man har inte tights med fransar efter hela benen, vita skor, sjal som flyger i fejjan och en jävla rock. fick för mig att stretcha mitt i klättringen också, kände mig så jävla ovig.. nu är det gjort. funderar på om man skulle kunna klättra upp där på sommaren och sedan hoppa i vattnet från dom.. måste undersökas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: