erikaklang

SOCCER/SUNDAY

Kategori: ERIKA/KLANG


skulle vilja spela det här ja!


Idag är det fotbollssöndag för hela slanten. Chelsea möter Sunderland kl. 17. Samtidigt som GIF spelar sin sista match för säsongen. Vi får se om de åker ur eller är kvar i allsvenskan. Och eftersom att jag åker till Strömvallen för att se slutet mot Sundsvall så missar jag ju Chelseamatchen. Måste ställa in så jag får live-updateringar till mobilen.. Det är viktigt det här ju. De kan ju dra iväg i toppen. Plus att de har riktigt fina chanser för vinst. De har inte släppt in ett enda mål på Stamford sedan i mars. Skapligt. Tror fan på att Chech fixar att hålla nollan en tionde match ja.

Och mitt i allt läser jag på Sportbladet att Zlatan har tagit jägarexamen. hehe. Han jagar nya mål.

Och Elmanders mål för Bolton igår var ju skapligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: