erikaklang

JUST/A/FCKN/LIST

Kategori: LISTS

Det första du tvättar i duschen? håret tror jag väl. eller jag sköljer ju faktiskt fötterna först haha. Hur många länder har du besökt? ca 10 st tror jag.Och då är inte det länder jag bara åkt igenom typ. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nepp,men snart så när julpyntet kommer upp. Tycker du att du är gammal? haha, börjar nästan få lite åldersångest att jag snart är 18.. Är du mörkrädd? ibland kanske. Brukar du hyra film? väldigt sällan. är lite olaglig istället. Var kommer du vara på lördag? ser ut som jag blir hemma eller på något annat ställe för att ta det lugnt. men är ju en idrottskvinna vetni. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej. Vad åt du till lunch? en 10kronors cheese och en äppelmacka med ost. 3 mandariner också. Har du lockigt hår? nja, asså. vågigt/spretigt/lockigt/rakt/svänigt. det lever sitt eget liv. När grät du senast? haha jadu, i söndags på grund av det obotliga söndagsångesten jag lider av. haha.  Har du gått in i en vägg någon gång? haha jo för det har jag. Favoritårstid? alla bara det är sol. Vem höll du senast i handen? eheh, jadu. vi lämnar det.  Sover du med TVn på? nä. Är dina föräldrar stränga? nej skulle jag inte påstå. Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja!!! en av de saker jag mååste ha gjort innan jag dör. eller typ fyller 30. Gillar du kaffe? usch nej! Hur mår du just NU? mår bara bra. Berätta om din senaste dröm. haha drömde ju faktiskt ganska trevliga intressanta saker inatt men det går vi inte heller in på. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej, det skulle jag antagligen inte kunna. rå fisk, sjögräs, ris och det där blir nog ingen hit då.. Vad vill du ha just nu? jul, julklappar, lussebullar, ett fjäll att åka skidor på osv osv. Har du räknat till 1000 någon gång? yees. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? haha suger. Använder du smileys?  I sms ja. Har du träffat någon kändis? tja jag är ju rätt känd jag med så.. Gillar du keso? ja! Vilken låt hade du sist i huvudet? Längesen med Petter och Veronica Maggio. lyssna här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: