erikaklang

FYFASEN/FAN/FAN

Kategori: ERIKA/KLANG

Näfyfan. Chelsea förlorade och GIF-matchen fick jag inte heller se. När vi var påväg dit, och jag övningskörde, så blev det först fel på styrservon. Tog i allt vad jag hade för att svänga av gatan. Blev svettig fan. Och nära var det att jag körde in i en bil. När jag sedan rätat upp den så kändes det lätt igen. Men då stod det bromsfel istället och att jag skulle stänga av motorn omedelbart. Så jag svängde fort in och stannade. När jag väl stannat på ett jävligt olämpligt ställe så står det att oljetrycket är för lågt, att jag måste stänga av motorn omedelbart. Och när jag gjort det får jag inte ur nyklarna ens. Sedan stod det att det var strålkastarfel också. Och sen sattes startlåset på. Great. Och parkeringsbromsen åker atomatiskt i. Vad gör man då liksom? Det går ju inte att rulla bilen en cm då. Så där stod vi, mitt i en in- och utfart, snett med arslet ut i vägen. Fan bilen är inte ens ett år gammal. Höll på att krånga jävligt länge iallafall. Sedan ringde vi bergningsbilen och pappa fick komma och hämta oss. Allt detta resulterade såklart i ingen fotboll. Fan asså. Stod några hundra meter ifrån Strömvallen och hörde massa ljud som inte gick att tyda bara. Underbart.

Hoppas på att Inter - Milan matchen kan gå vägen iallafall. Ca 15 min kvar. Tung dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: