erikaklang

DAGEN/OCH/KÄK

Kategori: ERIKA/KLANG



är helt slut i huvudet! var på stan vid kl. 7 imorse. skulle på frukostmöte med företaget. var där till 9 och sen åkte vi på ett annat möte. hade lektion efter det i 20 min. slutade. käkade på stan. åkte hem. åkte tillbaka till stan. shoppade. åt middag. bytte om. gick vidare till nordin. och nu sitter jag här. när klockan slog 12 kände jag att det var slut-ferrat för mig. och sen när resten åker till krogen och man inte kommer in, det är så det är att vara sjutton. har ätit jävligt god mat idag iallafall. helt klart det bästa med dagen. hotellfrukost först. sedan åt jag varmmacka med parmaskinka, mozarella och soltorkade tomater till lunch. (med två såser till såklart). och till middag köpte mor och jag med oss exklusiva sallader hem. helt egenkomponerade. blir fan hungrig av att tänka på det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: