erikaklang

KURT/COBAIN

Kategori: ERIKA/KLANG



Har tillbringat denna fina fredagskväll med min finste Kurt och hans Nirvana. Har suttit spikad vid MTV och lossas att jag har varit med på konserten, att jag var på plats. Om det var sant skulle det ha varit så jääävla bra! Önskar ändå att det hade kunnat gå. Fällde några tårar när jag insåg att det var omöjligt när jag satt där och drömde med en skål jordgubbar, glass och chokladsås i hand.
Annars då, jo, har shoppat med min käre bror både igår och idag, ätit subway, tränat, övningskört, lagat tacos och skådat värsta pådraget här på gatan! En bärgningbil, två brandbilar och liten bil från räddningstjänsten stod parkerad mitt utanför mitt hus. En på min gata hade glömt att lägga i handbromsen och bilen hade börjat rulla.. ner.. i... vattnet.. på något konstigt sätt. Så där låg den med bara hjulen som stack upp. Satan. Hörs då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: