erikaklang

SOME/FACTS

Kategori: ERIKA/KLANG

Har gjort precis det man ska på sportlovet. ah, sportat. I måndags och tisdags sprang jag runt i hela stockholm. Ja, det är en jävla träning. I onsdags gled jag ut på en långtur i längdskidspåren. I torsdags åkte jag slalom i kungsberget hela dagen. I fredags gymmade jag på i några timmar. I lördags åkte jag längdskidor igen och idag har jag åkt i kungsberget. Och som lite plus på det flera härliga och långa innebandyträningar och en massa skottande då jag har byggt upp en feeeeeet soltrappa i snön på baksidan. Den ser ut som trappan i rödkullen i åre. typ. haha. Kroppen är helt utarbetad. Skönt. Mindre skönt att skolan börjar imorgon. Gud ska straffas. See you latero guys. Eller inte. Tyckte ni skulle veta vad jag har haft för mig bara. Ajö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: