erikaklang

I/AM/A/HERO

Kategori: ERIKA/KLANG

Allltså, mina dagar är så urbota tråkiga. De ser precis likadana ut som de tidigare 2 veckorna fast med ett sjukt mycket tråkigare jobb. Plus att jag börjar tidigare och slutar senare. Sedan kollar jag på fotboll som vanligt, äter, tränar, kommer hem och ser på fotboll och sedan däcka i sängen.

Jag har åtminstone p&l att se fram emot! Fysatan vad jag är taggad. Vi får se om det slår förra året.

Sedan kan jag ju tala om att torsdagen förra veckan avslutades med långbord på t-bo och en massa max-mat-påsar. Gratis är gott! Efter det åkte vi till stugan så fort Slovakien-Italien och Paraguay-Nya Zeeland matchen var slut. Firade midsommar med familjen, westlunds, mormor, tremänningar i rader och kompisar och jobbakompisar till dem. Åt massa mat, fikade, åt igen, sjöng karaoke med brudar från philipinerna, söp till (haha), tårta och avslutade kvällen med korvgrillning, dock bara bröd för mig, vid elden i solnedgången med trubadur. Toppen! Just i den stunden gjorde det inte så mycket att man visste vad som pågick här hemma. Resten av helgen var jag en livsnjutare på topp. Har dock fullt med sår från allt ringåkande efter båten och myggbett från ja, odjuren.


Sanna: -"Hej hej, ta oss till hmm, orsa!"



Råsnygga bilder, tack!

Kommentarer

  • Bea säger:

    Fina bilder! :) Haha, sen tror jag att det finns några undantag. :P

    Det var jättekul att ses igen. Jag hoppas det blir mer av det! :)

    2010-07-05 | 11:49:10
    Bloggadress: http://beae.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: