erikaklang

LIVSNJUTARNAS/STAD

Kategori: ERIKA/KLANG



Alltså, herregud! Jag lever livet här i goa götet. Bor i en toppenlägenhet nära allting, shoppat för t-lappar, har veckokort på lisseberg, äter god mat på restaurang varje dag, glider omkring på spårvagnar, åkt paddan (en klar tradition nästan varje gång man kommer hit), sett brorsan vinna alla gruppspelsmatcher, tagit sig till A-slutspel och åkt ut i 16delen. Still a proud mama! Är lycklig bara av att höra bandit och nrj på radion istället för allt annat crap. Jag är en jävla fin livsnjutare, i en jävla fin livsnjutarstad! Goa gubbar! Näni, fuckers, efter gymnasiet åker jag hit, bosätter mig och utbildar mig till spårvagnschaffis eller nått och kommer aldrig hem!

Ps. satan ska nog bli en sån där som testar rollercoasters eller nått. as najs. ds.

Kommentarer

  • tuva säger:

    du är så jävla skön när du skriver snygging ;) och stort plus till göteborg! Åka tsm? puss

    2010-07-29 | 00:30:05
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: