erikaklang

AWESOME/NIGHT

Kategori: ERIKA/KLANG


Såhär skrev min kära vän daniel iallafall:

Jadu klang, nu är även du en vuxen tjej. Så vad får man göra när man är 18 år? det ska jag berätta:
18 år och får nu gå på krogen
väntat så länge men nu är du mogen.
att spendera hela sitt studiestöd på en ynka kväll
och priset för detta att man tappar en och en annan hjärncell.
Du Kan nu spela på hästar och på lotto
att vinna stort det är mitt motto.
Men så mycket pengar jag brännt på dessa spel
jag tror alltid jag kommer vinna men det är ju fel.
att äntligen få köpa sitt eget snus och röka
så slipper du äldre killar fjäska och pöka.
Men tänk inte på att börja med dessa grejer
fall inte för grupptryck som de flesta tjejer.
Att äntligen få chansen att skaffa körkort
så slipper du lägga pengar på ett busskort.
slippa sitta och trängas i en buss
när andra hostar på dig och ger dig halsfluss.
Jag hoppas din dag varit rolig och minnesvärd
som nu är början på din långa färd.
Jag avslutar med att säga grattis på den stora dagen
ta det lugnt med drickan så du inte blir för dragen.


Hade det sjukt bra igår iallafall! Mötte upp massa tjejer och firade på Saints. Blev skapligt dragen av allt bjudande. Nä grym kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: