erikaklang

YEAH//RIGHT?!

Kategori: ERIKA/KLANG

Nä jag säger bara det! Nu är jag pissed. Jag ska minsann jobba på radio när jag blir stor så att de kan lära sig att ta fram nya hits i rättan tid. Man mår ju nästan dåligt när man har lyssnat på en låt för ett halvår sedan så mycket att man tröttat ut den, när den sen kommer på radion. Eller hur? Helt plötsligt börjar alla gilla den fast de inte gjorde det när man så fint spelade den för de där månaderna sedan. Skit radio. Kollade precis in på p3 och såg t.ex. Taio Cruz med sin NYA hitsingel Dynamite. Ny? Fan vad jag spyr. Och My feelings for you med Avicii & Sebastien Drums, jösses, i januari kan man hitta den låten på min blogg i musik-kategorin. Dock är den fortfarande bra då den hjälpte mig lite under de första månaderna, bla bla blaaa! Spy och kräk på sveriges musik.




okej, blev mest bara irriterad över att jag inte hittar någon ny, fet, bra och awesome musik. sry.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: