erikaklang

A/BATMAN/STARGIRL/FUCKED/UP/IN/SPOONGEBOBUNDIES/WITH/SOME/NUTELLA

Kategori: ERIKA/KLANG


ja, idag då mina vänner? inte jäättehändelserik precis. men eftersom jag vet att ni så gärna vill veta så är väl det lika jävla bra att bara dra det rakt av.

försov mig imorse så jag hade bara en halvtimme på mig innan jag skulle ta bussen in mot stan för att klippa mig. men eftersom att jag är snabbare än en sengångare, hehe, så hann jag ju såklart. så jag klippte mig hos kakan och jag fick beröm för att jag hade fått så tjockt hår och för att de hade växt ovanligt mycket. (för jag gör verkligen ingenting för att få det, har bara slutat att platta och blåsa håret, äter tabletter och använder inpackning varannan gång jag duschar).

efteråt gick jag på stan och kikade men kom bara hem med en parrifymis. väl hemma slängde jag i mig mat och rotade fram ett gammalt videoband och kollade på pip-larsson.

sedan åkte jag iväg på träning. och efter det, eftersom att jag har varit så krasslig i skrinet de senaste dagarna, så orkade jag inte göra något speciellt ikväll. åkte till strömvallen och kikade på brorsan som hade dm-match mot gif och vann med 5-2 så nu är de i final i år igen. gr8.

min fina bäste vän emma godan tog körkort idag, grattis!, så vi åkte bara en sväng med bilen efter det.
via tuva.
och nu ligger jag här. i sängen med dattan i knät. nu ska jag fortsätta mitt liv som tv-serie-tönt. later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: