erikaklang

UNDERBARA/VÄNNER

Kategori: ERIKA/KLANG


tuvamalmo.blogg.se

Kollade på film igen på förmiddagen med Emma och Sanna, The Reader. Den var faktiskt inte så himla bra ändå, blev galen på pojken i filmen som inte berättade något. Fan, hatar såna människor i film som bara förstör genom att inte berätta. Men ja, handlingen var bra iallafall. Sedan passade vi på att sola lite, Sanna och jag, då Emma åkte för att jobba på Sibylla hehe. När även Sanna åkt dröjde det inte längte innan jag fick nytt besök av Nordin, min sköna. Vi gjorde i ordning båten lite och inväntade Tuva & Johanna. Vi åkte ut från ån tills det började öppna upp sig lite, stängde av motorn och låg och guppade i solen och bara pratade helt ostörda. Mys. När vi hoppade i land kom Emma igen och Ida lämnade oss. Vi gick in och satte oss i soffan och fortsatte prata, dock tyckte jag Scoobi-Doo som gick på tv var väldigt intressant så jag kanske inte var så deltagande. eheh. När Johanna gått och sedan Tuva och Emma så plockade jag fram B&J-glassen sen igår och mös till scrubs. Fick träffa alla fina idag, i omgångar. Öppet hus hos mig somsagt. Underbart.

Verkar som det fan ändå är sol idag också så jag får väl pallra mig utåt snart. Ska kolla på fotboll på eftermiddagen och sedan har jag träning mellan 8 och 10 ikväll.Yes...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: