erikaklang

FUNÄSDALEN

Kategori: ERIKA/KLANG



Här har ni några gamla bilder ifrån Funäsdalen, Tänndalen och Ramundberget.

Imorgonbitti åker jag till fjällen. Det här blir alltså mitt sista inlägg på en hel vecka. Istället för att gå i skolan, stressa, plugga och sitta vid datorn ska jag åka skidor. Skidor, skidor, skidor. Tänk på mig när ni sitter och gör det dör vidervärdiga provet som ni absolut inte fattar någonting alls av och undrar vad du ens gör i skolan en sådan där dag eller när ni kommer hem från skolan, stressar och måste sitta med en hel hög av läxor ända in på småtimmarna istället för att bara ta en fika, slänga sig i soffan, glo på en film och sova. Tänk på mig då. Jag kommer tänka på er. Mohohaha. och hörrni klassen, ni kommer att ha väärldens tråkigaste och sämsta klassfest. Jag är inte där och underhåller och dansar för er. Nä men, vi hörs guys! Kiss.

Kommentarer

  • johanna säger:

    hahah jag kan säga att klassfesten var super den ;D fattar du? ;D ha det bra fiisen <3

    2009-03-08 | 20:19:32

Kommentera inlägget här: