erikaklang

JAG/HAR/VÄRLDENS/BÄSTA/VÄNNER

Kategori: ERIKA/KLANG

Jajamen, jag är hemkommen! Slänger in lite bilder från Fågelsundet nu. Kiss.


När vi kom fram åt vi chokladpudding och Rocky Mountain glass. Sedan tog Tuva med oss på en tur.



Emma, Tuva, Jag och Ida

Ida

Tuva

Det här är Emmas verk. Enligt henne så är det här en svala eller en örn. Frågan är om hon vet hur stor skillnad det är  storleken på mellan dom fåglarna. hihi


Efter det satt vi inne i stugan och hade det mysigt innan vi begav oss ut igen.


Vi satt oss på den här härliga terassen alldeles vid vattnet.

Vi åt i stort sett hela tiden under resan. Här dukar Ida upp kladdkakan men det var ju bara en liten sak av allt gotta vi har snaskat på.

Solnedgången

Vi spelade spel. Både Elaka och Snälla versionen av Sannning och Konsekvens.
Sedan kom Tom och Tobias på besök.

När vi kom in igen blev jag sugen på frukost. Fick med mig Linda och dukade fram macka och oboy mitt i natten.

Sedan var det dags för det nattliga badet vi hade pratat om. Tjoho vad många vi var.. Jag och Linda. ack ack. Och resten kollade på. I och för sig var det jävligt kallt, "publiken" satt inlindade i täcken och det var ca 10 grader i vattnet.

Uppfriskande

Efteråt gick vi upp till stugan, pratade, läste tidningar och hade trevligt tillsammans. Tom och Tobias åkte hem och alla gick och lade sig förutom Ida och jag som promt skulle vara vaken hela natten. man kan ju inte gå och lägga sig efter frukosten.. eller hur? haha. Vi spelade spel, Med andra ord och fick skäll från alla håll. Tror aldrig jag har skrattat så mycket. Flygande Stefan. haha.
På den andra dagen gick vi upp vid 10, åt frukost och gick ner till vattnet.

Parkerade dojjorna och min förargelseväckande snygga pokemon-påse lite fint sådär.


Johanna fick med när måsen sprang på vattnet.

Vi hade klarblå himmel hela dagen

Sedan gick vi hem, städade, lagade mat och åkte hem.

Slut!

Bilderna är tagna av mig och några står Tuva för.

Kommentarer

  • tuva säger:

    tack för en toppen minisemester erika. puss

    2009-06-18 | 22:53:27
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    va härligt att det var klarblå himmel då ;) Y

    2009-06-19 | 00:24:30

Kommentera inlägget här: