erikaklang

HAPPY

Kategori: SHOPPING


Dessa skor som jag skrev om här den 21 februari förra året, NU har äntligen blivit mina. Varje gång jag har gått in på en skoaffär sedan dess har jag tänkt på dessa och vart så jävla förbannad på att jag inte köpte dom då. men så skedde något otroligt. Igår när jag gick omkring med ida på stan så låg de där. I hyllorna fulla av rea, ett par ensamma enstaka 37:or kvar. Jag tror gud äntligen har lyssnat på mig. De är underbart sköna, i skin och perfekt klack. Ni vet, klackar och jag. Nja, kanske inte bästa vänner. Men dessa är ultimata. Ville bara berätta hur lycklig jag är. haha

Kommentarer

  • ida säger:

    nu fattas det bara att se dom i verkligeheten och på! ;)

    2009-06-04 | 10:10:26
    Bloggadress: http://idanilssons.blogg.se/
  • erika säger:

    KLART DU KOMMER ATT FÅ SE DOM PÅ. ;)

    2009-06-04 | 18:10:28
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/
  • Anonym säger:

    slösarN

    2009-06-04 | 21:32:57

Kommentera inlägget här: