erikaklang

TORSDAG

Kategori: ERIKA/KLANG


ph: dripbook

Jag vill ha härliga sommarkvällar! NU!
Istället bor jag i sängen med tv:n, datorn, spottan och mörk choklad med hallon. Gott på ett sätt, men vet ni, det gäller att göra det bästa av saken. Det bästa av läget liksom. Trött som en hel flock av gnuar... Onödig fakta. Det har regnar hela dagen. Stormat. Översvämmat. Det har nästan aldrig vart så mycket vatten i ån här nedanför mig förut. Trotsade till och med stormen, satte på mig full mundering och gav mig ut och öste båten. Den var halv-sänkt. Onödigt fakta. Annars så har dagen sett ut som de tidigare. Tränade på morgonen, åt på nian och sedan har jag glidit runt med pappa i bilen igen. Vi skulle åka till en affär vi aldrig vart i och handla mat. Men vi kom fram till att vi vart på alla i Gävle. Eller vad säger ni gävlebor? Vet ni någon liten gömd? eller någon ny sprillans? som jag kanske aldrig har vart på? Det är våran sak liksom. Att prova alla affärer. Nya, gamla, stora, små. Onödig fakta. Känner mig ensam också. I och för sig kan jag ju göra något åt det. Jag hade kunnat tacka ja istället för nej på erbjudandet om filmkväll. Men. Jag kände inte för det. Det är något som fattas. Dags att lägga av nu. Ciao.

Kommentarer

  • tuva säger:

    konstigt att man känner sig ensam fast man egentligen har allt man kan önska sig, var sitter felet? Och när kan man hitta det där sista som gör en väldigt väldigt lycklig? Vilka jäkla tankar man har alltså. pöss

    2009-07-10 | 17:23:52
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: