erikaklang

Midnightwalk

Kategori: ERIKA/KLANG

Igår var jag på stan, köpte jag en ring, fikade jag på nya waynes, åt jag tacos till middag, spelade jag gh, var jag med sanna, träffade jag J , kollade jag på film och det värsta av dagen var att jag stod ute i mina bara converse-fötter, i snön, ute i bushen, i 14 minusgrader, buhu och väntade på bussen som ändå inte skulle komma. hahah. Tur att jag hade min musik i öronen som jag kunde dansa omkring på gatorna med för att hålla mig varm och tur att jag har en mamma som kunde ryka ut. Men det hela slutade ju fint när jag fick sätta mig i en varm bil med stjärtvärme istället för en halvtimmes resa hem med buss.. haha  Ingen sådan dag idag. Nu är det till och med 18 minus här utanför så jag föredrar mest att stanna inne och ligga kvar här under duntäcket med datorn på magen. Men nu ska jag kika på film, Madagaskar 2. Puss.

UPD:
Såhär såg det ut ungefär när jag var ute igår. höhö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: