erikaklang

MU - MU - MUSIC ON FRIDAYS +++

Kategori: MUSIC

Jag blev så otroligt förvånad när jag idag läste om Metro Station på Kenzas blogg. Jag har aldrig någonsin hört någon som har lyssnat på dom tidigare. De har inte ens vetat vilka de var. Ingen aning ens. Jag har lyssnat på gossarna sedan juni förra året då jag satt i Spanien och njöt till deras låt Shake It. Dock tycker jag att den har gått och dött lite. Men senast i tisdags postade jag ett inlägg med två olika låtar ni vet. Då nämnde jag ju Metro Station igen. Otroligt att de nu kommer upp på Kenzas blogg och på hennes MTV-blogg också. Iallafall så har ni väl koll på dom nu.. Ni kan ju leta runt och lyssna lite själva om ni nu känner för det. Själv tänkte jag lyssna på en av bandmedlemmarna - Mason Musso.




Sedan kan vi lika gärna köra på med en till som jag brukar. En helt annan såklart. Här kommer The Script - Breakeven.


Klicka på bilderna för att lyssna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: