erikaklang

Mitt 2008 - Januari, Februari, Mars, April.

Kategori: ERIKA/KLANG

Tänkte att det är väl dax att även jag summerar det gångna året..

Januari
Det hände inte mycket speciellt i januari.
Året började med att vi firade nyår tillsammans med min bästa väns familj, åt god mat, spelade spel, sköt raketer och umgicks. Annars så var det mycket skidåkning i kungsberget, skridskor på testebo och innebandy på schemat.

image264image324
Bland annat åkte vi på skol DM, vi vann inte med vi slog åtminstone Prolympia som var det viktigaste haha.

Jag började även på ett nytt rekord för semlor -07 var det 9 st och -08 slog jag det så det blev 10. Ska jag orka med 11 st år 09 ? Återstår att se... 

Februari
 I februari lyssnade väldigt mycket på Lykke Li.
Jag gick mest omkring i rosa naglar
image372
och köpte mina första älskade chinos. Ryggurringningen blev poppis..
Veckorna och helgerna bestod mycket utav innebandy men såklart också av mina kära vänner och skidåkningen.


Jag drömde mig tillbaka till mitt kära Frankrike väldigt ofta.
image386image387image388

Den 8 februari var jag uppe i 5:e semlan.

image423
Jag gick mest omkring i thights, sjalar och stora koftor.

Jag åkte till kungsberget med skolan vilket var galet trevligt.
Alla blev förstjusta och kär i Björn Gustafsson efter hans "deltagande" i melodifestivalen.
Åkte till Stockholm och shoppade.

Jag gick ofta ut på upptäcksfärder och fann bl.a. en bil. hmm
image476
Kolla här för hela inlägget.

Mars
I mars hängden jag mycket på Coffee Shop Java.
The Kooks har legat mig varmt om hjärtat väldigt länge men i Mars blev de starkare än någonsin och de håller i sig fortfarande.
Jag gick ofta omkring såhär
image516

och jag köpte mina första wayfarers. Nu får jag bara inte nog av dem.


Jag åkte till Spanien till Mallorca som utbytesstudent. En resa som jag aldrig kommer ångra eller glömma.
image549
Svenskarna
image532image528image543

Dagen då jag kom hem firade vi min kusin som fyllde 18. Gratulerar.

image557
My band t-shirt var verkligen användbar. Love

April
I slutet av mars åkte familjen och kusinerna på fjällsemester till våras allas ÅRE.
image590image595image594
Inte kunde man klaga på vädret inte..

Massvis av fina vänner fyllde och grattades i April!
Jag fick reda på att jag prelimenärt hade kommit in på min linje som jag hade valt, Sam-ekonomi som jag nu också går.

Tog mer promenader och gav mig ut på upptäcksfärder. Kika här.
image620
Plockade vitsippor och fick riktig vårkänsla.

Såhär såg jag ut. Mycket randigt såklart! Jag älskade sailor känslan.
image622

jag drack också smoothie verkligen varje dag. Det var som en drog.  mmm.

Laget åkte på Innebandy cup.


Sista april firade jag och 4 tjejer med fin 3 rättersmiddag, eller ska man kanske kalla det 5 rätter då vi åt 3 efterätter. haha. 

Nu ska jag fortsätta med mina läxor men jag återkommer senare med fortsättningen.

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    justja :P min efterrätt åt nog ingen upp, fy vad mättande den var ;) jag kommer även ihåg att när sanna hade kommit drog hon och emma ur på en tripp ;) haha

    2009-01-07 | 17:36:02

Kommentera inlägget här: