erikaklang

Mitt 2008 - September, Oktober, November, December.

Kategori: ERIKA/KLANG

Fullspäckat schema har gjort att det har dröjt ett tag innan fortsättningen på mitt 2008. Men här kommer det.

September
Thja, vad var det som hände? Träningarna flöt på och jag drömde om skidåkningen.


Jag började lära känna alla tjusiga tjejer i klassen lite bättre, började med middagar och var på maskerad hos Linda!

jag var en dösnygg indian.


Jag var på teambuilding med klassen.
Bloggen fyllde bara barnet. 1 stackars litet år. Grattis.
Jag var på fler Kristinkvällar.


Älskade min gamla skjorta från Monki som bara hängt i garderoben och väntat på att få användas.

Tjejerna åkte rullskridskor på idrotten tillsammans.

Tuva, Elina, Johanna, Emma, Mickis och jag.

Dessa brudar räddade dagarna liksom.


Oktober
Det spelades himla mycket innebandy i oktober också! Ungefär som de andra månaderna då.


Tackade verkligen inte nej till Simon Dumont. mjauu

Gossen finns på 897 bilder på min dator, Mmm.

I skolan:


Det var ungefär så att skolan var det ända man hann med.

Jag fick äntligen hem mina kick-ass kängor som jag redan hade sett i augusti. SOM gått och klämt på dom!


Jag var på födelsedagskalas hos Rebecka.



Höll mig igång med fika efter skolan med ungefär hela klassen. hihi.

Skrev mitt 2 styles inlägg. Kan vara värt att läsa. kanske. Här.

Drömde om Alexander Wangs skapelse liksom så många andra.


Jag och min kusin Sanna tog oss en ryslig plåtar runda i skogen.
 
På skojj alltså.

November
Lika bra att börja den här månaden också med att innebandyn tog mycket tid. haha
Jag åkte till lager 157 och budget shoppade, nä, inte budget, outlet-shoppade.
Jag fick återfall och spelade massa tv-spel efter skolan. hmm istället för att göra mina läxor vilket var mindre bra. Iallafall så gick ssx-on tour ofta. Skidbenen spratt ju.

Jag köpte mig denna svarta mössa och sedan dess har den suttit på tror jag. Kanske till och med växt fast?


Jag använde mest stora tees och hoddies. 
 

Vilket jag i och för sig ofta gör nu också.

Vi dansade på idrotten i skolan och vi skulle hitta på en egen dans. Killarna i klassen gjorde en grym . haha


Jag träffade alfred.



Girlsnight hemma hos mig.


Det blev snöstorm och en tjej i klassen kunde inte ens ta sig till skolan på grund av det. haha.
Petter hamnade på alla bussar och tåg.

Kalas hos ida.


Tillslut blev det första advent!


December 
 Äntligen blev det december, Min månad!

ben & jerry kvällar, innebandy och julpyssel.

Det blev ytterligare massvis av  tjejkvällar.
Vi spelade nostalgi-spelet Sanning och Konsekvens.
Och sjöng såklart singstar som vanligt. haha


Åkte till stockholm med ekonomi-ettorna. Gick på museum, besökte riksdagen och shoppade lite smått. men bussresan var nog roligast ändå.

Jag följde troget julkalendern fast den var dålig, haha och sprang ofta på stan i stressen om att hitta julklappar.
Jag, Alfred och Ida åkte hem till jocke för en idol final-kväll osv.

Åkte pulka och hade snökrig tillsammans med bästa tjejerna i valbo.

Vi fikade på varm choklad, korv, lussebullar, pepparkakor, glögg, choklad och annat, vi hade snöbolls/mulnings krig, vi åkte pulka och madrass, vi knäppte massa kort och vi mös runt elden. Efteråt gick vi hem till Linda och gjorde Sanning och Konsekvens igen.

Jag var ute och åkte massa trickskidor med axel och calle.


Det blev lucia och den 18 december fyllde jag 16 år.

Vi hade talangjakt på skolan och äntligen var det jullov.

Rusul i klassen fyllde.

Så vi ställde till med en klassfest/födelsedags fest!

Grabbarna var såklart också där, dock inte på så mycket bilder...

Jag hade ett litet kalas.



Paket.

Tillslut blev det äntligen jul. Det vi alla har väntat på så länge..


Jag åkte på innebandycup till Storvreta med laget.


Sen blev det nyår! 2009. Det var mitt år ungefär, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: