erikaklang

24 JANUARI 2009

Kategori: ERIKA/KLANG


Snön yr utanför fönstret men vem hindrar det att posta bilder på blommer?

Det skedde ett mirakel natten mellan 22 och 23 januari. Från att vara sjuk och nära döden gick jag till vara feberfri, bomben i huvudet hade slutat ticka och jag hade energi som en hel platta med Monster Energydrink. haha. Jag mådde utomordentligt. Jag fattar bara inte hur det gick till. Innan hade jag tänkt att vara hemma från skolan men jag gick det, stannade hela dagen, gick på stan, var med kompisar och gick på bio istället. Ni skulle kunna fråga vem som helst av mina kompisar hur glad och lycklig jag var. haha. När jag fyllde år fick jag en present av emma som bestod av middag och bio så den utnyttjade jag igår. Vi gick och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den var faktiskt riktigt bra och sorglig. Dock tyckte jag att 2 h och 45 min var lite för lång. Annars så var den toppen! Och Brad Mjayuuu. Ikväll är det party. Puss.

Grattis Mamma.
Grattis Daniel.
Sen är det ju så att jag har namnsdag idag. woho.

Kommentarer

  • tuva säger:

    grattis snyggo! ses ikväll!

    2009-01-24 | 15:55:50
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/
  • johanna säger:

    men grattis katta :D till båda delarna, namsdag och förskyldfir ;D duu brad är inte dålig i den filmen eller!!! ooooh :D <3

    2009-01-25 | 17:45:21

Kommentera inlägget här: