erikaklang

HEY COME ON AND PARTY

Kategori: ERIKA/KLANG

hey guys, nu är jag back in business igen.
Tänkte dra helgen lite allmänt men matcherna hoppar jag över och berättar om i nästa inlägg. haha

Direkt efter matchen på fredagen duschade vi och fixade oss på nynäs (hallen) inför festen vi skulle på. Elevrådet hade fixat en ekonomifest. Alltså en fest för alla 6 klasserna som går ekonomi. Det var väl ingen höjdare men helt O-K fest var det väl. På lördagen var det bara att kliva upp och åka till kungsberget. Helt underbart väder och en helt underbar skiddag. Och visst fick man sig lite googles-bränna allt. haha. Efter kungsberget åkte jag med emma till nynäs igen och kollade på innebandy. Sedan gick vi in till stan för att äta med tjejerna eftersom det var alla hjärtans dag. En middag med alla singeltjejer. Vi både åt och fikade på waynes och hade det jättetrevligt. Dock blev det en tidig kväll eftersom söndagen startade med samling kl.10.00 och match. Efter det åkte jag hem, duschade och fixade mig för att åka till nynäs igen (!) och kolla på GGIK-Runsten Herr div. 4. Sedan pluggade jag resten av kvällen. Suck. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: