erikaklang

STRÖMSBRO IF - FURUVIKS FF

Kategori: ERIKA/KLANG


Bild från en match mot furuvik förra säsongen. Sweet.

Igår spelade vi match igen. Denna gång var det mot Furuvik och det var riktigt nervöst. Vi har några furuvikare i klassen som att på läktaren och kollade på men tyvärr .. FICK DOM SE SITT FULA FURUVIK FÅ PISK! mohahaha. Vi slog dom med 9-5! Inget mål kammade jag in idag inte men två assist lyckades jag åstakomma tydligen. Utan att jag märkte det knappt. haha. Det resulterade iallafall till en 18:one plats i poängligan. Förvånande bra för att vara mig. haha. Sanna, min kusin, kammade nog in matchens skönaste mål. Hon sköt in det 9:onde målet i tredje perioden 19.59. Alltså en sekund innan slutsignalen gick. Coolt. Nä men vinst blev det iallafall. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: