erikaklang

MATCHER

Kategori: ERIKA/KLANG

Det här var minst sagt en dålig helg för oss.

Strömsbro If - GGIK
Det var ju fredag den 13 så klart var man spänd och livrädd för att man skulle förlora. Båda lagen var rädd och båda ville vinna! Men tydligen klarar ingen motståndare av oss utan att toppa laget. Så är det jämt. Fegisar.Vi fick till och med rulla på 3 backar. Matchen slutade iallafall 3-3 och då började den "jättebra'a" helgen.

Strömsbro If - IBK Aston
Jag var taggad som fan ända ut i stortånageln. Jag var pigg trots att jag klev upp kl. halv 9. Jag åt en dunderfrukost. svepte i mig en monster

och gick ut och firade av några skott. Jag var superhyper ett tag och värmde upp ordentligt. Men.... ÄVEN dom här lortarna vågade inte åka till nynäs och spela utan att toppa sitt lag dom heller. jag blir förbannad. Fast egentligen, de är för fega, för vi är för bra. Något hände och jag tror jag ville förmycket, vi ville för mycket. Eller så ville ingen, vad vet jag. Jag sprang mest i onödan kändes det som. Den matchen slutade 6-3 till Aston.

Jag var på nynäs både fredag, lördag och söndag, i flera omgångar. Det är väl trevligt. Herrmatchen var bäst, såklart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: